1/21/2008

AbgFir Edit - "Lia Sofia" - Cleopatra Stratan - Ghita

Lia Sofia tahu aku tengah edit clip video nih untuk dia.. tapi dia buat2 tak peduli jer.. bila dah siap aku tengok dia pun dah terlena kat tepi aku... jadi aku pun buat lah kerja2 aku sampai lah aku pun terlena... laptop aku biar hidup.... saja malas nak shutdown... jaga jam 6 pagi tadi tengok dia tengah godek2 video yang dah siap nih, tak tahu apa yang dipetik nya kat keyboard nih....

hasilnya aku upload disini dan juga kat Youtube , bukan apa , saja simpan buat kenangan......

Bila siap clip video nih aku terasa macam maksud tersirat disebalik clip nih dengan lagu nih.. seolah sofia nih nak kebebasan agaknya...

tatau lah aku tak faham apa lirik lagu nih ehhehehhe

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Wah!! Sofia dh minat duk lepak depan compt juga noo!!
"Keep up the great work out there!'

Unknown berkata...

Video Anak ke?

Firdaus Abd Rahman berkata...

yup, anak, baru umur 1 tahun